Nu ska de få se på hårmonstret

Stephanie, Jens och jag såg en stund på babel tror jag den heter, där en japansk brud visar hårmonstret aka mutta fitta vagina och framstjärt. Därav rubriken.
Ja men vad fan tror ni klart jag va full i helgen! Ja men självklart både fredagen och lördagen!
Hmm fredagen ja men då satt jag med Dennis och drack vin, sen drog vi till dang där jag träffade på jens och hängde med han hela kvällen. Himlans trevligt. Och så hann vi med några danssteg på torget.
Lördagen va väldigt opepp i början, lite kul ibland. Efterfest hos mig där jag nästan däckade bara jag satte mig ner, så jag försökte så gott jag kunde att stå upp. Jag va väldigt lättpåverkad i helgen. De tycker vi om!
Shit märker ni att jag knappt skrivit några svordomar. Jävlar vad stolt jag blir. Men självklart där kom den.
´Drar till pappilito idag lr imon. Ska bli så satans skönt förutom att träffa på den elaka styvmodern. Usch usch usch.
Hon kommer jaga ut mig i skogen, lr fan den "skogen" är väl mer en samling med träd lite här å där men ni fattar grejen.
Kan väl bli trevligt, gå ut och gå med pappa och jack å spela guitar hero hela dagarna. Och plugga Ninni! Tro inte att du kommer undan.
Vi sänder idag. Och skrivarn e urkopplad så jag måste skriva nyheterna för hand. Surt.
Och ja de här va världens opepp. Palla underhålla er mer.
Tja

Kommentarer
Postat av: malin

haha du underhåller oss så bra så det räcker gumms..

2009-03-04 @ 09:00:58
URL: http://fotstegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0