Ninni snälla låt mig ta på dig

Ja gott folk jag tänkte skriva några nyktra ord innan jag dansar iväg in i den vanliga fyllan.
Sitter hemma hos Dennis och laddar mig och väntar på att han kommer med allergitabletter.
Puckot har tagit hit två fula katter och jag tål dom inte. De stinker piss.
Ja om några timmar är jag full och säger och gör pinsamma saker. Men de hör väl till att jämt å ständigt göra bort sig.
Jag e väl van. Wo wo wo.
Jag har knappt ätit idag så jag kommer bli äckligt packad. Riktigt äckligt pinsamt underbart packad.
Men vafan de hör väl till tonåren. När mina barn barn frågar mig vad jag gjorde när jag va liten kommer jag ju inte minnas. Men de hör väl också till när man e gammal. Fan nu blir de bara massa svammel, men kattpisslukten gör mig fan yr.
Asså jag får kvälningar när jag andas med munnen. Kommer lukta som en gammal galen tant med 50 jävla katter.
Tänker göra en päls av dom.
Kvällens planering är spy kids med 3D brillor och metallica konserter på tv och massa massa öl, sedan utgång till nåt av dom ruttna ställen vi har här i shithålet.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0