Fan helvetes jävla kuk fitta

Ibland måste jag nog vara riktigt korkad, men som dom vuxna säger så lär man väl sig av sina misstag.
Iaf idag smiskar jag mig själv.
I lördas va de utgång och jag va inte pepp nånstans. Häjdpunkten va när jag fick min egna drink.
Betyder väl att jag e ute för mycke. Lördagen avslutades jävligt korkat och jävligt onödigt!
Fy ninni fy!

Idag hämtar jag ut mina ap snygga tröjor så jag hinner bara hålla i mina pengar i 5 min kanske, sen borta med vinden.
Ringer farsan å tattar lite.

Jag e nervös! kan inte sitta still. Sitter med musiken på de högsta å drar stolen fram å tillbaka å stampar fötterna.
Helt onödigt men fan om jag bara hållt käften å om alla andra med kunde gjort de å inte skrämt upp mig.
Vill bli kramad av mamma.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0