Bajs

De är inte att jag e förbannad, jag vill bara ha en ursäkt för respektlöst beteende!

Imon blir de utgång. Vi ska till dennis och spela rock band och ha de riktigt jävla kul!
Sen blir de dang som vanligt och jag har sparat pengar så jag kan köpa mig några cosmo.
Men känner ändå på mig att de kommer bli nasty imon. Om inte vissa kan hålla sig på sin sida.

Nu på lunchen flyttade jag dom sista grejerna i lägenheten till den nya. Nu ska jag bara köpa en soffa och en hylla.
Vill ha klart den nu med en gång å sen bara chilla.
Så idag ska jag röja å sortera den där helvetes tvätten, sen drar jag iväg till korodi. Vi ska spela spel å dricka.
Morsan sa att jag kommer få fler rynkor om jag dricker som jag gör. Men va fan lite har jag lugnat ner mig.
Men en sak som jag måste göra är att kontrollera hur mycke jag dricker. Skaffa mig en spärr kanske?
Annars slinker för mycke ner. Som förra helgen.

Nu ska vi filma klart filmen

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0