Ring Moses vi måste ta oss förbi havet

"Nu måste man betala för ett barn med"
De kom jag fram till på matten, jag Linn och Renee satt och snackade försäkringar och vi kom in på om vi va försäkrade och hur  och när man försäkrar barn (jag tvivlar på att jag e försäkrad). Iaf och fan med en gång när snorungen klämts ut ska man betala för de.
Fan inte nog med att den förstör hela ditt sociala liv och utseende, nu vill den ha dina pengar innan du ens hunnit få ut moderkakan. Jag förstår varför vissa agar.
Om en timme ska jag sitta hos specialpedagogen och plugga. Om jag ska erkänna är jag lite rädd för henne.
Jag misstänker att hon e kär i mig! Jag kan ju inte klandra henne men va fan. Förut när jag va på väg ner till media så stod hon i dörren på njudung på väg in och när jag gick förbi så stannade hon och tittade och jag försökte att bara gå utan att titta men va fan om jag inte hade tittat och lett mig så jävla gulliga leende så hade hon säkert ropat min namn som smälter som smör i solsken i mun på människor som uttalar de, och sedan kanske gått fram till mig. Så jag offrade mig själv.
Jag kommer få sota för de om en timme typ. Hon kommer ta på mitt lår och luta sig fram bakom mig så hon kan lukta på mitt hår. Fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0