Chilla bara chilla

Nu ska jag börja chilla, bara chilla.
Kontrollera alkoholintaget för att minimera ångesten dagen därpå.
Jag har raderat några nummer på min mobil med. Så man inte gör bort sig. För vem fan vet vad jag gör när jag e full?
Jag blir loco en el coco som fan! Borde ha ett koppel på mig.
Iaf jag e inte sugen på att dra ut i helgen. Ännu mindre på att dricka. Men tyvärr kommer ni med 99% säkerhet se mig sitta på dang. Med en ninni special i handen, Brevid Stephanie. Vidrigt packad. Så full att jag går vilse på hemvägen från dang. Så full att jag ringer bris. Och säger att jag hatar mitt liv.
Eller så blir jag övertalad att hänga med på en efterfest, full som jag e hänger jag på.
Men på vägen dit ser jag en ful liten brud. Jag blir förbannad och slår henne. Bruden anmäler mig.
Snuten kommer, jag får sitta hos åklagaren sen får jag åka till domstolen. Sen e jag körd.
Varför i helvete går jag ut för? Jag ser ju vad som väntar mig!
Om ni ser mig ute så be mig gå hem eller nae fan gör de inte. Då blir jag bara förbannad!
Nu förstår ni varför jag måste chilla. Fan vad patetiskt.
Chilla bara chilla Ninni,

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0