Nyårsafton

Har precis kommit hem från fyrverkerierna i Kalmar.
Sitter och avnjuter ett glas vin och en snus under läppen medans farsan lagar maten.
Tydligen ska de bjudas på oxfile.
Aldrig käkat förut, men enlig Gordan ramsy så är de minst fett i de lr något sånt.
Hörde du de Astrid?
Och just de, jag blev så ledsen innan när jag provade outfits för idag.
För ett tag sen så köpte jag en skitsnygg kjol.
Kakigrön med volanger på.
Den passade, lite tajt men snyggt.
Så den tänkte jag ha idag.
Men den har blivit för stor!!!
Riktigt stort nederlag. Får be någon sy in den för jag är inte redo att släppa den än.
Hade varit gött med en nyårscigg ikväll.
Men ingen av oss orkar dra till pressbyrån.
Så här ser dagen ut.
Och på ett sätt känns de gött men på ett annat sätt vill jag vara med mina vänner nu.
Iaf ett gott jävla nyår på er!

Peace

Kommentarer
Postat av: asse

för fan ninni!! Hoppas du fetar till dig igen dådå:) för sy kan ju varken du eller jag.. eller?? började mitt nyttigare liv idag med, får se hur det går;) :D puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0