It´s the most wonderful time of the year

Jag måste nog säga de att de bästa med julen är ändå alla filmer på TVn!
Julafton va mysig.
Juldagen är seg.
Väntar på konungens återkomst.
Hela dagen har spenderats framför the hills maraton på mtv.
Suger faktiskt lite att jag inte festar med mina vänner idag.
Dissade fest förra året med.
Suck vad är det med mig?
Men iaf.
Börjat fokuserat mer på mitt och Astrids vad.
Inte dom bästa tiderna kanske.
Med tanke på all skit man äter under jul.
Men det är därför bulimi uppfanns.

Peace

Kommentarer
Postat av: asse

Ninni! Hoppas du tar hand om dig i Kalmar:) Bulimin var ett skämt va?! Jag har kanske kommit på ngt jag kan klara till vårt vad nu:) Puss o kram Astrid

Postat av: Sandra'

Asse har inte kanske kommit på något utan hon har det. det börjar på M och slutar på athias :P

syns den 11:e hoppas jag ? <3

2009-12-27 @ 22:13:40
Postat av: asse

Fan Sandra!! Jaja, ska sluta har jag kommt på.. tror jag;) Ja vi ska ses allihop den 11:e för fan!!! puss på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0