Quinna hora

"Bara för att jag inte går hem med nya killar varje helg"

I stundens hetta säger människor saker.
Och de är sånt dom menar.
Bara att dom säger det lite hårdare för att få effekt.
Visst blev de effekt.
Kanske inte så smart.
Mina vänner känner mig.
Jag kommer inte att glömma detta.
För de har etsat sig fast i mitt huvud.
Jag kan svara på sms, men varje gång tänker jag på dom orden.
Om någon jag inte kände hade sagt så hade jag inte brytt mig,
Men whatever.
Jag knullar om jag känner för de.
Jag har begär.
Och på nåt sätt måste dom släckas.
Om jag är godissugen köper jag godis.
Och jag är ciggsugen röker jag en cigg.
Om jag är kuksugen fixar jag kuk.
Jag tänker inte ta ett steg bakåt.
Jag har ingen pojkvän som jag kan gå till när jag blir sugen.
Jag har bara min duschslang.
Och om jag har tur får jag ett ligg.
Så döm inte.
Men som jag sa till Heppy är jag kanske redo för nåt mer.
Men de tillhör framtiden.

Nu sitter jag i min syrras lägenhet som jag och nelle får låna medans hon är i ungern.
Soft som fan.
Nelle anländer klockan 10.50 på stationen imon.
Den här veckan blir fest!
Peace

Kommentarer
Postat av: H.

Jaa Ninni, det gick ganska mycket åt helvete. Det kunde lika gärna ha varit ogjort. Menmen, nu kan ju ingen säga att jag itne har försökt få hjälp.



Btw, det som du sagt till Heppy, det lät bra :) Folk är rädda om dig, och du är verkligen värd något vackert <3

2009-08-14 @ 12:25:37
URL: http://amberheart.blogg.se/
Postat av: Hanna

Och helvete vad stökigt det var när jag kom hem. Plus att två par skor och en tröja var fulla ev lera. Stryk ska du ha! Skicka klänningen nu! :)

2009-08-27 @ 15:17:11
URL: http://sexdrommen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag var precis tvungen att fylla i denna koden: Lysistrata selfsame. Vilken jävla kod haha

2009-08-27 @ 15:17:51
URL: http://sexdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0