Om det är drama dom vill ha så ska dom få det

Jag fick drama.
Jag fick drama.
JAG!!
Sjukt sur.
Mmm jag ska ha drama,
i ett år.
Fan va kul då.
Skjut mig här och nu.
Vilka tror dom att dom e?
Vet dom inte vem jag e?
Tror dom på fullaste allvar att Ninni Skywalker ska hålla på med drama?
På allvar?
Drama är så sjukt jävla onödigt.
Jag hatar drama!
Jag har alltid hatat drama!
Fittdrama.
Jag tänker inte stå där och prata framför människor.
Kyss min röv.
Jävla drama.


Igår va jag ute.
Vaknade och ångesten sköljde över mig.
Fan Ninni nu söp du igen.
Fan Ninni nu måste du gå upp tidigt.
Fan Ninni nu måste du gå till plugget bakis.
Låg kvar i sängen en stund och strejkade.
Vägrade gå upp.
Som en liten barnunge.
Till slut drog jag upp mig och gick raka vägen till kylskåpet,
öppnade och drack mjölk direkt ur paketet.
Bästa botan mot en jävla hangover.
Inte för den har gått över då men ändå.

Yeah yeah bara video kvar sen får jag slänga mig i sängen.
Sova lite innan spinningpasset.

Peace





Kommentarer
Postat av: Linn

Drama queens är vad vi kommer bli!

Fuck på drama!

2009-08-20 @ 14:16:15
URL: http://billyleroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0