Pierca fittan

Ja ni
Jag och Linn har ett nytt vad kan vi kalla de.
Den som skolkar från plugget under dom 8 veckorna som är kvar måste och betona måste ordentligt,
måste pierca sig i fittan.
Oh ja vi tar de här på allvar. Dom som förlorar måste verkligen göra de.
De ska sitta en liten ring mellan benen på en av oss när sommaren är slut.
Så om de här inte tar upp mig om morgonen så är fan allt hopp ute.
De är ju inte precis så att jag vill ligga och vresa på benen och låta Jonas tvätta och trycka in en nål i de allra heligaste.
Aoutch.
De är då fan vad jag ska ge mig in i såna här saker hela tiden.
Som sagt ett desperat sätt att finna spänning i vardagen.
Peace

Kommentarer
Postat av: Linn

Ojojoj, tror vi båda har förlorat

2009-05-20 @ 08:36:12
URL: http://billyleroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0