Hälsosamma Ninni

Söndagen va nog den bästa på länge.
Ingen vanlig söndagsångest. 
Dagen började med vanlig baksmälla.
Och spenderades i sängen till klockan sju.
Då kom Nelle och vi började häva vin blandat med fruktsoda.
Blood in blood out, vin och en stulen cykel. 
Bästa söndagen någonsin! 
Igår va jag och Nelle ute och sprang. 
Två kedjerökande/snusande helgsalkolister med vanan inne att ända motionen är på väg till krogen.
Men vi kirrade de och idag ska vi göra samma sak igen. 
Nu ska ölmagen bort. Min kära mage. Jävlar vad jag hatar dig.
Jag har en månad på mig att bli fit.
Så ja fan alla tips uppskattas. 
Peace

Just de: I glas, burk eller flaska, allt från ljus miller till mörk Guinnes. Oavsett om det är vm-finalen i fotboll eller grillfest på kusten så är det en Stor stark du har i handen.

Kommentarer
Postat av: nelle

fuck yeah, Boot Camp Nelle och det blir pisk om du ens tänker tanken på att vräka i dej något onyttigt!

2009-04-21 @ 14:31:00
URL: http://fuckaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0