Mensmonster

Yes assholes jag har mens! Yes assholes jag har mensvärk! Yes assholes blodet sprutar!

Jag har en tendens att berätta för alla jag känner att jag har mens! Och klaga på att jag har världens mensvärk.
Och gå runt å va tjurig och får jag inte som jag vill kan jag vara nära lipen. Och så kan jag hata en människa så enormt mycke, men bara veckan ut. Och då ska vi inte snacka om all choklad jag äter just bara för att jag "får" .
En lam ursäkt för brudar att tröstäta! En annan sak med min mens är att mina pattar svullnar och mina behåar blir för små. Så då får jag gå runt med pattont i en vecka. Och de blir jag skitförbannad över och låter gå ut över mina polare och mina mamma. Jag är ett äkta mensmonster! Hur faaan orkar ni va vän med mig?

suckers

Kommentarer
Postat av: Makrill

Det är mänskligt din blogg tönt ;)

2008-03-05 @ 12:09:20
URL: http://makrills.blogg.se
Postat av: zandra

hahaha! du är för söt. älskar dig alltid. även när blodet sprutar

2008-03-05 @ 12:32:16
Postat av: Hedda

Haha ;D You can make it Frodo! Å tänk på imon liksom! :D
hur skulle ja klara mig utan en Ninni? (:

2008-03-05 @ 22:03:52
URL: http://amberheart.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är alltid lika finkänslig hrmm hahaha. Puss/syster

2008-03-12 @ 15:01:00
Postat av: Hanna

Mina eh pattar brukade också svullna förut så jag hade c-kupa istället för b-kupa men nu var det lääänge sen jag hade det. Det var goa tider hihi/syster

2008-03-12 @ 15:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0