För Heddas skull

Skriver jag i bloggen.

Lite ångest sådär att sommarn snart e slut. bara grejen att gå där nere i 2 år till svider en aning.
Men när man väl tänker efter för en gångs skull så kommer de ju gå så jävla snabbt, jag menar hur snabbt gick inte mina redan två år? Horigt snabbt.
Så jävla skönt de ska bli med ny klass, my god. Att man kan bli så trött på människor visste jag inte va möjligt.
Jag är en sån jävla glidare, jag får studiebidrag i två år till och slipper gå till arbetsförmedlingen.
Jag mår bra.

Jag blev plötsligt så jävla sugen på öl

Uppdatering av sommaren:
Knegat 5 veckor
Hallstavik hos Elle 1 vecka
Göteborg hos Hanna 1 vecka

Idag åker jag hem, på fredag ska vi festa
Man borde nästan tycka att jag supit så de räcker för sommarn.

                                                                                                                                                                                







































För skön  hahahahahaha
                                                                                                                                                       




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0